Overslaan naar inhoud
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Onderhoud

Hier kunnen werkzaamheden, rubrieken, checklijsten, prioriteiten, symptomen en werkzaamheid uitkomsten ingesteld worden.

Werkzaamheden

Hier kunnen werkzaamheden aangemaakt worden. Elke werkzaamheid kan worden gebruikt in een checklijst en werkorder. De werkzaamheid heeft een code en omschrijving.

Werkzaamheid uitkomsten

In een werkorder kan een werkzaamheid worden opgevolgd, de uitkomsten die hier opgegeven staan kan uit worden gekozen. Veel gekozen uitkomsten zijn 'OK', 'NOK' en 'Actie nodig'.
Per uitkomst kan een code en naam opgegeven worden.

Rubrieken

Hier kunnen de rubrieken opgegeven worden, deze kunnen als veld voorkomen in een melding en werkorder. Veel voorkomende rubrieken zijn bijvoorbeeld 'Elektrisch' of 'Pneumatisch'. Dit kan in de melding of werkorder gebruikt worden voor extra informatie of voor KPI doeleinden.

Checklijsten

Zie hiervoor het kennisbank item 'Planning op datum/stand (Checklijsten' onder 'Werkbeheer. 

Prioriteiten

Hier kunnen prioriteiten beheerd worden. Een prioriteit komt voor in een melding en werkorder.
Een prioriteit heeft een code en naam, per prioriteit kan bepaald worden of deze standaard moet worden ingevuld op een nieuwe melding of werkorder.

Symptomen

Hier kunnen we symptomen opgeven, bijvoorbeeld 'Elektrisch probleem', of 'Waterschade'.
De symptomen kunnen worden gebruikt in een melding en werkorder. Per objectgroep dient te worden aangegeven welke symptomen gelden voor de objecten in die groep. De gebruiker krijgt zo bij het invullen van een melding of werkorder een nauwkeurige set van symptomen te zien die het probleem omschrijven. De symptomen kunnen de omschrijving van een melding of werkorder vervangen om eenduidigheid te creëren.