SaaS voorwaarden
Dit zijn de voorwaarden die gelden zodra je klant bent van ControlOffice. Dit artikel kan gewijzigd worden.
Deze voorwaarden gelden tussen de klant en ControlOffice.
- De betaling geschied vooraf per jaar en gaat in op de eerste van de nieuwe maand nadat een klant bij ons start.
- Er geldt een opzegtermijn van 1 maand nadat het eerste jaar verstreken is.
- Eventuele geüploade bestanden blijven eigendom van de klant en zullen, na eventuele beëindiging van het SaaS contract bij ControlOffice, worden geretourneerd.
- De database back-ups worden tot 30 dagen bewaard. Herstellen hiervan kan per heel uur tot 30 dagen terug.
- Bestanden die via ControlOffice geüpload worden naar onze server(s) kunnen bij verwijdering via bestandsbeheer in ControlOffice niet hersteld of terug gehaald worden.
- Per gehoste database/website zit 25GB aan ruimte voor bestanden die via ControlOffice geüpload kunnen worden. Als deze overschreden wordt zal contact met de klant opgenomen worden en wordt eventueel de maandprijs verhoogd. Deze prijs wordt op dat moment bepaald aan de hand van de op dat moment geldende prijzen.
- ControlOffice zijn server(s) bevinden zich in West Europa. Alle data, zowel geüpload door de klant als de software zullen daar blijven. Onze databases worden zone-redundant opgeslagen. Dit betekent dat van alle databases verschillende kopieën on-line staan in het Microsoft datacentrum in Middenmeer; op verschillende fysieke locaties.
- Al uw geüploade data, zowel buiten als in de database worden vertrouwelijk behandeld. Niemand buiten ControlOffice heeft toegang tot de server(s) van ControlOffice.
- Alle websites gehost bij ControlOffice zijn voorzien van SSL certificatie. Dit voorziet in een veilige overdracht van data.
- Indien er een probleem is met de benadering van een website of een probleem binnen ControlOffice, kan er contact opgenomen worden met ControlOffice middels het telefoonnummer +31 592 40 9911 of via email info@tdo.nl. Uiteraard kan ook uw eigen contactpersoon binnen ControlOffice gebeld of gemaild worden. ControlOffice is bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00. Buiten de werktijden is de helpdesk alleen bereikbaar via email. Email ontvangen buiten de werktijden om zal op de volgende werkdag behandeld worden.
- Mocht er onderhoud nodig zijn aan de server(s) zal dit zoveel mogelijk in het weekend plaats vinden. Dit wordt uiterlijk 3 werkdagen van te voren middels een mail gecommuniceerd.
- ControlOffice hanteert een online garantie van minimaal 98%.
- Indien ControlOffice haar dienstverlening mocht staken dan zullen wij tijdig er voor zorgdragen dat uw data tot uw beschikking komt.
- De hosting vind plaats via het Azure platform van Microsoft. De algemene voorwaarden van Azure zal ControlOffice opvolgen en naleven en kan eventueel een uitzondering zijn op de in dit document genoemde punten.
- Voor onze privacy policy verwijzen we u door naar:
https://knowledgebase.controloffice.nl/nl/ons-privacybeleid